AEG AAM6103 Vacuum Cleaner zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AAM6103 Vacuum Cleaner zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Laurent 1 02-07-2012

Wat is dit een slecht stofzuiger een familie lid waar ik bij in woon geeft deze stofzuiger gekocht,had ze maar naar mij geluisterd dan hadden we deze problemen nooit gehad.
Toen ik deze stofzuiger zag wist ik al dit word niks, en ik had gelijk.
Deze stofzuiger is gekocht op 1-9-2011 Door zeer glade verkoper van de Micro die er niet veel verstand van had {ik heb vroeger zelf aan stofzuigers gewerkt van daar dus}.
Eerst wat mij opviel was de goedkoop afwerking en dan nog ander probleem was het motor vermogen dat op bepaalde stand haperde, de motor maakt dan zeer raar geluid,
Ik ben altijd voorzichtig maar deze stofzuiger ging wel heel snel kapot achter 6 dagen deed hij niets meer.
Dus ging maar even mee naar de Micro Elctro, hee daar staat die verkoper er weer, dat komt even goed uit.
Wij wilde een ander merk stofzuiger hebben normaal toch als ie achter 6 dagen stuk is, dat was niet mogelijk. Wij uileggen dat wij hier altijd al veel hebben gekocht maar nee dat was niet mogelijke we kregen wel nieuwe.
Thuis gekomen weer het zelfde probleen met de motor vermogen die haperde weer, duidelijk een ontwerp fout van AEG. Deze stofzuiger hebben wij nog een 5 klein maanden gehad en toen gaf deze ook de geest en hij zag er nog nieuw uit. Ik had er echt geen zin meer in om hem nog te maken dus hebben wij hem maar naar stort gebracht waar deze stofzuiger thuis hoort.
Wij hebben nu wel een goede stofzuiger gekocht, op mijn advies een Miele en die doet het wel goed.

van de Logt 05-06-2012

Zefde problemen als door anderen ook al aangegeven.
Verder vind ik de stofzak erg slecht. Meteen na het eerste gebruik neemt de zuigkracht al af en de indicator geeft aan dat de zak vol is. Als je in de zak kijkt zit er bijna niets in. De zak is voorzien van kleine gaatjes, het fijne stof gaat er dus gewoon door. Na het zuigen wordt alles in de kamer voorzien van een stoflaagje, precies wat een stofzuiger niet moet doen.

Tiny.B 07-04-2012

Een grote miskoop!
Het snoer 6m veel te kort, zuigkracht zelfs op parket is zeer matig.De wendbaarheid is zeer slecht.
Dus absoluut geen aanrader.

wiebnet 05-03-2012

Dit apparaat heeft de volgende nadelen:Snoer is erg dun en kwetsbaar,daarbij ook nog heel erg kort(denk aan de trap nog even meenemen enzo).Het aantal toeren is niet goed vast te zetten.beweegt de slang zich over de draaiknop heen,dan gaat het toerental ongewenst hoger/lager.Maar het vervelendste is nog de materiaalkwaliteit.De stang is nu al kapot,daar waar je hem kunt langer en korter kunt maken.er zitten scheuren in het plastic.Zat niks anders op dan heel veel plakband er om toe.Niet echt een goede "beste keus"van de consumenstenbond.(Ze laten hun vrouw steeds stofzuigen ofzo?)

mmmiek 24-05-2011

Net als meerderen hier deze stofzuiger gekocht vanwege beste keus consumentenbond. Zo'n slechte stofzuiger heb ik nog nooit gehad! Te kort snoer (6 meter), aan/uit knop alleen met de hand te bedienen (telkens bukken), hulpstukken knullig aan de stang bevestigd, die er telkens afvallen., filtersysteem is m.i waardeloos. Zuigkracht is prima en de stofzak is handig te verwisselen met het mandjessysteem. Maar dat zijn ook de enige pluspunten die ik kan ontdekken. Ik zeg niet doen! Nu ben ik het geld nogmaals kwijt, want ga toch een andere kopen...

carla810 28-06-2010

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat deze volgens de consumentenbond als beste uit de test kwam. Had ik me daardoor maar niet laten beinvloeden want de stofzuiger valt behoorlijk tegen. De zuigkracht is matig. Het snoer is aan de korte kant en zo dun als een snoer van een telefoon en dat voor zo'n grote en bovenal zeer logge stofzuiger. Daarnaast is het snoer wel zodanig laag in de stofzuiger geplaatst dat deze hindert bij het stofzuigen omdat hij telkens onder de stofzuiger gaat zitten waardoor je een ruk aan de stofzuiger moet geven om het los te krijgen. De aan/uit knop moet je met de hand uitzetten waardoor je genoodzaakt bent om te bukken. Ik vrees ook dat het bovenste gedeelte van de zuigbuis gezien het ielige ontwerp voor zo'n logge stofzuiger niet lang zal blijven zitten omdat het nu al losjes aanvoelt. Het enige positieve aan deze stofzuiger is eigenlijk het geluid wat totaal niet hinderlijk is maar daar is dan ook alles mee gezegd.

John456 25-04-2010

stofzuiger 3 weken in bezit (gehad). Werking was goed, alleen de losse zuigmonden met een adapter op de stang vielen er wel af en af en toe zat dat in de weg. Echter na 3 weken hield de stofzuiger er mee op. Terug naar de winkel. Na aandringen heeft men met aeg gebeld. De stofzuiger moest retour voor reparatie. geschatte reparatie tijd 3 tot 4 weken. Nou ja, een 3 weken oude stofzuiger defect en dan zo lang wachten. AEG laat je zo wel in de steek

Wishlist 28-01-2010

Wat mij betreft is het een prima stofzuiger. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat buiten om het zuigen van stof weinig eisen stel aan een stofzuiger. Dus de stofzuiger hoeft niet te kunnen wassen of strijken of te kunnen praten. Mijn ervaringen zijn goed met deze stofzuiger. Er komt nu een tweede voor de bovenverdiepingen. Het valt me namelijk wel tegen dat deze stofzuiger niet zelf naar boven loopt. Maar omdat de stofzuiger goed zuigt en er naar mijn mening niets blijft liggen kom ik tot dat oordeel. Verder lees ik hier zaken over slangen die wel niet uitschuiven en dat dan weer niet moeten. Je moet inderdaad de stofzuiger handmatig uitzetten. Maar al die extra beweging hoef je niet meer in de sportschool te doen. Dus ik ben erg tevreden. Leuke vraag over die vormgeving. Had graag gezien dat de stofzuiger was ontworpen door Spijker.

etienne70 18-11-2009

Na 2 jaar gemiddeld gebruik is deze stofzuiger kapot.

Eerst 2 keer stekker vervangen omdat de oprolveer zo sterk is dat de stekker kapot slaat op de stofzuiger.
Is ook niet handig want heeft geen voetbediening om hem aan te zetten.

Nu sluit de stofzuiger zak / houder niet goed meer aan en zuigt deze valse lucht aan en komt het stof niet meer in de stofzuigerzak. Kan hem dus niet meer gebruiken en moet een nieuwe gaan kopen.

Zilver 21-08-2009

Stofzuiger AAM6103N heb ik nav beste koop consumentenbond en reviews op Kieskeurig 3 wkn geleden in de aanbieding gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. De stofzuiger maakt weinig geluid en rolt gladjes achter mij aan en kiepert niet om over de houtenvloer of kleed. Het snoer rolt goed in/uit. De wind uit de stofzuiger wordt goed naar achteren geblazen (dus voor mij geen nies partijen). Met een draaiknop kan je de zuigkracht regelen wat erg handig is gezien zijn zuigkracht. Een extra aan/uit knop die je met je voet kan indrukken was mooi geweest maar geen must. Aan het mondstuk moet ik nog wennen deze is heel anders dan die van mijn oude stofzuiger.
Wat wel een min punt kan worden: de slang schuif je in elkaar ipv een klik meganisme voor extra stevigheid bij bevestigen dus ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het lam is en de slang er steeds valt. De stofzuigerzak heb ik nog niet hoefen wisselen (dus genoeg opslag ruimte in de zak!) en kan hierover verder geen mening geven gezien de stofzak in een plastic geraamte moet.
Kortom ik ben zeer tevreden en het is een prima stofzuger voor zijn geld!

Fred1957 18-05-2009

Positief: door de consumentenbond getest als 'goede keus' en in de winkel demonstreerde de verkoper de grote zuigkracht door de stofzuiger met zijn hand op de zuigmond op te tillen; de stofzuiger kan dus zijn eigen gewicht dragen door de zuigkracht. Er zitten 4 zuigmonden in totaal bij: de combi-zuigmond: tapijt/harde vloeren, een zuigmond voor parket, een kieren/plinten zuiger en een voor bekleding (bankstel/gordijnen). Ik mis enkel een kleine borstel met haren voor boekenkasten of zo. De telescopische stang heeft een fraai inschuifmechanisme, maar ik weet nog niet of dat duurzaam is. Ik vind het persoonlijk niet zo fijn dat de aan-\uitknop gecombineerd is met de toerental-regeling. De stofzuiger ziet er mooi uit, vind ik (man) en de stang kan voor mij op een comfortabele hoogte uitgeschoven worden (ik ben 1m86). Ik ben voorlopig dus prima tevreden met mijn stofzuiger.

Sjappoo 17-02-2009

Afrader!
Ongeveer een jaar in bezit.
Te kort snoer, stang valt er snel af. Zuigkracht zeer matig (laminaat/hout). Onlangs stopte ie er helemaal mee. Tijd voor een goede!

Myrna 02-12-2008

Wat een ongelooflijk slechte stofzuiger. Dit is echt een miskoop. Ik heb 'm nu anderhalf jaar en het is een dagelijke ergernis. De zuigkracht is verschrikkelijk slecht. Zelfs op laminaat, op vol vermogen, blijft er het nodige liggen!
Er zit een regelbaar toerental op maar die heb je echt niet nodig :-(
Aan/uit zetten kan niet met je voet, ook lastig.
Kortom, koop wat anders!

maikel2007 25-04-2007

deze stofzuiger is er echt een waar je meteen spijt van hebt
wat een slechte zuigkracht
de noer rolt onder het stofzuigen weer naar binnen op
je moet dus steeds de snoer terug uit de stofzuiger trekken, wat een systeem
de uitschuifbare steel gaat ook vaak niet meet op slot , blijft uitschuiven
een jaar in bezit

Bloopwoop 08-02-2007

Goede stofzuiger. Erg tevreden over de zuigkracht (bij volle toerental). Parketborstel is ook handig. Jammer dat er geen aparte knop voor aan/uit en het toerental op zit. Ook soms vervelend is dat de delen van de stang in elkaar schuiven, maar niet erg vast zitten... waardoor de stang nog wel eens los komt en valt.

Leen79 08-01-2007

De verkoper was heel enthousiast over dit apparaat. Maar in gebruik valt deze
mij heel erg tegen.
Hij gaat zwaar over de vloer en wat handig zou moeten zijn (verstellen van de
slang) gebeurt vooral ook wanneer je dat niet wil en dat zitten je vingers er
wel eens tussen.
Ook niet handig: een draaiknop aan/uit ipv een druk knop. Je kan het apparaat
dus niet met je voet uitzetten.

sven83 06-10-2006

Zeer goede stofzuiger. Is erg krachtig met zuigen en dat voor een lage prijs.
zeer tevreden.

66Arthur 15-05-2006

Een stofzuiger die doet wat je kan verwachten voor de prijs. De parketborstel
is handig. Twee nadelen zijn, het toch wel korte snoer, waardoor wij niet in
één keer de hele verdieping kunnen doen. En je kan hem alleen aan of uit zetten
door de knop te draaien. Hierbij hadden wij twee knoppen verwacht. nl één voor
het toerental en één voor aan/uit. Verder tevreden!